Kamizelka chłodząca CV01 to innowacyjne i nowoczesne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o zapewnieniu komfortu termicznego w ekstremalnie wysokich temperaturach na dworze ale również w pracy przy gorących maszynach, urządzeniach. Dzięki zaawansowanej technologii chłodzenia, kamizelka ta pozwala na utrzymanie optymalnej temperatury ciała, co zwiększa efektywność pracy i poprawia samopoczucie użytkownika. Idealna dla osób pracujących na zewnątrz, w magazynach, halach produkcyjnych, a także dla sportowców i entuzjastów aktywności fizycznej. Elementy chłodzące pozostają zimne nawet przez kilka godzin od aktywowania. Proces schładzania opiera się na innowacyjnym materiale, który aktywuje się w kontakcie z wodą i pozostaje mokry i zimny przez długi czas.
Kamizelka chłodząca CV01 cechy produktu:
- wykonana z technicznego materiału, którego funkcje chłodzące aktywują się w kontakcie z wodą,
- kamizelka jest wielokrotnego użytku i nie wymaga stosowania żadnych dodatkowych akcesoriów,
- elementy nasączone wodą nie ciekną i nie kapią oraz nie moczą odzieży na którą są ubrane,
- zapięcie na zamek błyskawiczny,
- chłodzenie do 8 godzin o założenia,
- certyfikat EN 17353 Typ B3.
Jak używać kamizelkę chłodzącą CV01?
- przygotuj miskę z zimną, czystą wodą,
- zamocz kamizelkę i pozwól jej solidnie nasiąknąć wodą,
- wyjmij kamizelkę i wykręć ją z nadmiaru wody,
- pomachaj kamizelką w powietrzu w celu lepszego aktywowania funkcji chłodzenia,
- kamizelka jest gotowa do użytku, w przypadku wyschnięcia ponownie zamocz ją w wodzie i powtórz cały proces.
Czy kamizelka CV01 naprawdę chłodzi i czy nie cieknie z niej woda?
W testach jakie przeprowadziliśmy w Balticbhp, akcesoria chłodzące marki Portwest sprawdzaliśmy w temperaturze otoczenia 31 stopni, przez 90 minut. Po takim czasie noszenia, produkty były nadal mokre i zapewniały stały poziom chłodzenia. Materiał po odpowiednim wyciśnięciu nie cieknie, nie kapie i nie moczy ubrań na które jest nałożony. Produkty chłodzące sprawują się doskonale.
Sprawdź pozostałe produkty z kategorii akcesoria chłodzące w Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...