Kamizelka robocza ocieplana Snickers 4558 Allroundwork
Kamizelka robocza ocieplana Snickers 4558 to funkcjonalna odzież, która sprawdzi się w podczas zimniejszych dni kiedy nie jesteś jeszcze gotowy na kurtkę zimową, ale potrzebujesz dodatkowego ocieplenia podczas pracy. Kamizelka skutecznie chroni przed chłodem i wilgocią, zapewniając komfort termiczny podczas pracy na zewnątrz. Wykonana z wyjątkowo wytrzymałego materiału, charakteryzuje się nowoczesnym designem, z dużą ilością dodatkowych elementów odblaskowych. Boczne kieszenie do ogrzewania dłoni oraz zewnętrzna kieszeń na piersi, zapinane na suwak, umożliwiają bezpieczne przechowywanie niezbędnych przedmiotów. Wewnątrz kamizelki znajdują się dodatkowe kieszenie, w tym specjalne kieszenie na długopisy oraz wpuszczana kieszeń, które zapewniają wygodę i porządek. Wysoki kołnierz z polarowym podszyciem.
Kamizelka robocza ocieplana Snickers 4558 Allroundwork cechy produktu:
- wytrzymały materiał z hydrofobową powłoką jako z podstawową ochroną przed wilgocią,
- elementy odblaskowe,
- wysoka stójka,
- solidny zamek błyskawiczny,
- kołnierz podszyty polarem,
- przedłużony tył,
- kieszeń na piersi oraz 2 kieszenie na wysokości bioder,
- wewnętrzna kieszeń na podręczne przedmioty,
- wykonana z materiałów pozyskanych z recyklingu,
- kod produktu: 4558.
Sprawdź inne kamizelki robocze w ofercie Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...