Kamizelka robocza CAT Essential
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Kamizelka robocza CAT Essential to doskonała propozycja na chłodniejsze poranki i wieczory. Gwarantuje ciepło oraz pełną swobodę ruchu, a także wygodę.
Cechy produktu:
- klasyczny design
- wysoka stójka,
- zapinana na kontrastowy zamek błyskawiczny kieszeń,
- kieszeń wewnętrzna zapinana na rzep,
- dwie kieszenie boczne boczne,
- zamykana na zamek błyskawiczny,
- silikonowa naszywka z logotypem marki,
- materiał: 100% nylonowy materiał ripstop o gramaturze 320 /m2; podszewka: 100% poliester,
- kod producenta: 1320059-10158.
Bezrękawnik CAT Essential wykonany został w 100% z solidnego, nylonowego materiału ripstop o bardzo wysokiej gramaturze aż 320 /m2, dzięki czemu jest niezwykle wytrzymały. Wygodny fason z wysoką stójką zapewnia doskonałą ochronę przed chłodem oraz komfort. Kamizelka robocza zapinana na zamek błyskawiczny. Wyposażona jest w dwie kieszenie boczne, kontrastową, zasuwaną kieszeń na piersi oraz wewnętrzną kieszeń z zapięciem na rzep. Bezrękawnik męski ozdobiony jest silikonową naszywką z logiem marki CAT. Prosty design produktu sprawia, że może być on używany w pracy, jak i poza nią.
Sprawdź także inne produkty marki CAT.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kamizelka odblaskowa Snickers 9153 MultiPockets™
Snickers Workwear
Kamizelka robocza ocieplana Snickers 4558 Allroundwork
Często wybierane do tego produktu: