Snickers Workwear

    Snickers Czapka 9017 Logo

    69,99 zł
    Kolor
    • Czarny
    Ilość

      Dostępne w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 2

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 7 punktów o wartości 1,00 zł

    Snickers czapka 9017 Logo

    Model: 9017

    Materiał: 100% bawełna

    Rozmiar: uniwersalny 

    Snickers czapka 9017 Logo - wyróżnij się z tłumu

    Czapka zimowa prawdziwego profesjonalisty. Wykonana w 100% z bawełny. Kolor czarny. Rozmiar uniwersalny.  Wygodna i ciepła. Wyróżnij się z tłumu nie tylko w pracy, ale i na co dzień dzięki widocznemu logo marki Snickers! 

    Snickers czapka 9017 Logo cechy produktu:

    • wykonana w 100% z bawełny,
    • rozmiar uniwersalny,
    • dostępna w kolorze czarnym,
    • wyraziste logo Snickers.


    Chcesz wiedzieć więcej na temat akcesoriów i artykułów z rynku BHP? Zaglądnij na nasz blog!

    Szczegóły Produktu

    7332515154019
    Powiadom mnie o dostępności

    Opis

    Materiał
    Bawełna
    Kolekcja
    AllroundWork

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.