Buty robocze wysokie Portwest FD04 cechy produktu:
- Kompozytowy podnosek - Ochrona palców przed urazami mechanicznymi przy jednoczesnym obniżeniu wagi buta.
- Kompozytowa wkładka antyprzebiciowa - Chroni przed przekłuciem podeszwy przez ostre przedmioty.
- Wysokiej jakości nubukowa skóra - Wytrzymała cholewka odporna na wodę i węglowodory, zapewniająca długi okres użytkowania.
- Wodoodporna cholewka - Zabezpiecza wnętrze buta przed przemoczeniem.
- Podeszwa odporna na ciepło (do 300°C) - Zwiększona ochrona przed wysoką temperaturą.
- Podeszwa odporna na poślizg (klasa SR) - Odporność na poślizg na powierzchniach pokrytych ceramiką i gliceryną, zapewnia lepszą stabilność.
- Odporność na oleje i paliwa - Podeszwa wykazuje odporność na działanie paliw i olejów, co zwiększa jej trwałość.
- Antystatyczne właściwości - Zapewnia ochronę przed ładunkami elektrostatycznymi.
- Podwójna gęstość podeszwy - Zwiększa wytrzymałość i komfort użytkowania.
- Zamek błyskawiczny - Ułatwia szybkie zakładanie i zdejmowanie butów.
- Odblaskowe elementy - Zwiększają widoczność użytkownika, poprawiając bezpieczeństwo.
- Miękkie wykończenie cholewki - Zapewnia dodatkowy komfort dla użytkownika.
- Uchwyt z tyłu - Ułatwia zakładanie obuwia.
Zobacz krótką prezentacje produktu Portwest FD04
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: