- NOWOŚCI
Buty wysokie Albatros Clifton MID S3 SRC
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 30 punktów o wartości 3,00 zł
Trzewiki robocze Albatros Clifton MID S3 SRC z serii Dynamic wyglądem przypominają zwykłe buty sportowe. Spełniają one jednak wszystkie wymagania klasy ochrony S3, dzięki czemu uchronią Cię od niepotrzebnych urazów w czasie pracy.
Cechy produktu:
- linia Dynamic,
- wykonane ze skóry zamszowej oraz materiału tekstylnego,
- doskonały stosunek ceny do jakości,
- anatomicznie ukształtowana i oddychająca wkładka,
- elastyczna, antypoślizgowa, odporna na ścieranie podeszwa DUO-PUPU,
- podnosek z włókna szklanego oraz niemetalowa wkładka antyprzebiciowa,
- kod producenta: 638700.
Buty robocze z serii Dynamic gwarantują wysoki komfort użytkowania, wysokie bezpieczeństwo oraz dynamiczny design. Wykonane z solidnych materiałów - połączenia hydrofobowej skóry zamszowej oraz trwałego materiału tekstylnego. Anatomicznie ukształtowana wkładka w połączeniu z elastyczną podeszwą DUO-PUPU gwarantuje stabilność oraz wysoki komfort nawet podczas wielogodzinnej pracy. Podeszwa ta dodatkowo jest odporna na poślizg oraz ścieranie. Model pozbawiony metalowych elementów – wyposażony w podnosek z włókna szklanego oraz elastyczną wkładkę antyprzebiciową. Trzewiki robocze bardzo lekkie. Doskonale sprawdzą się do pracy przez cały rok.
Zobacz wszystkie buty robocze dostępne w ofercie BalticBHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Kompozytowy
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- Wiązane
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Norma
- SRC
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|