- NOWOŚCI
Buty robocze Engelbert Strauss Salzburg S3
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 43 punktów o wartości 4,30 zł
Buty robocze Engelbert Strauss Salzburg S3
Kolor: czarny, wstawki czerwone
Materiał zewnętrzny: skóra licowa, membrana - dryplexx extreme
Podeszwa: L-Protection, antyprzebiciowa
Podnosek: stalowy
Klasa ochrony: S3
Nr katalogowy: 93496
Norma: EN ISO 20345:2011
Buty robocze Engelbert Strauss Salzburg S3 - odporne na wodę i wiatr
Buty robocze Engelbert Strauss Salzburg S3 wykonane zostały ze skóry licowej, która jest łatwa w utrzymaniu oraz impregnacji. Posiadają oddychającą membranę – dryplexx extreme, która nie przepuszcza wody i wiatru. Wkładka wysokiej jakości z kulistą piętą odprowadza wilgoć poprzez funkcjonalną tkaninę. Przednią część buta wzmacnia stalowy podnosek. Podeszwa L-Protection posiada właściwości antyprzebiciowe. But wyposażony jest w stabilizator pięty, który zapewnia pewne ułożenie stopy. Podeszwa jest zgodna z SRC, antypoślizgowa, antystatyczna, a także odporna na wysokie temperatury do ok. 180°C. Buty robocze Engelbert Strauss Salsburg S3 są masywne, stabilne i gwarantują wysoki komfort noszenia.
Buty robocze Engelbert Strauss Salzburg S3 cechy produktu:
- wykonane ze skóry licowej,
- mebrana nie przepuszcza wody i wiatru,
- podeszwa L-Protection jest antyprzebiciowa,
- stalowy podnosek,
- stabilizator pięty SBX,
- wspierający śródstopie system matrycowy TPU,
- podeszwa zgodna z SRC,
- antystatyczna podeszwa antypoślizgowa PUR/TPU,
- podeszwa odporna na paliwa i wysokie temperatury do ok. 180 °C.
Uwaga! Zdjęcie poglądowe. Produkt może różnić się wzorem loga producenta.
Zobacz wszystkie buty robocze S3 w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Stalowy
- Materiał
- Skóra
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- Wiązane
- Membrana wodoodporna
- Tak
- Norma
- SRC
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|