Buty robocze New Balance Allsite S3 WR
Rozmiarówka zaniżona zalecamy wybrać większy rozmiar niż nosisz zazwyczaj.
Buty robocze New Balance Allsite S3 cechy produktu:
- Wodoodporna skórzana cholewa – zapewnia ochronę przed wilgocią i trwałość. Oznaczenie WR - water resistant.
- Kompozytowy podnosek – ultralekki i zapewniający ochronę palców.
- Kevlarowa wkładka antyprzebiciowa – chroni przed urazami związanymi z ostrymi przedmiotami.
- Antypoślizgowa podeszwa SRC – gwarantuje stabilność na śliskich powierzchniach.
- Zaczepy na sznurówki z materiału TPU – zwiększają trwałość i stabilność wiązania.
- Absorpcja energii w części pięty – zmniejsza obciążenie stawów przy długotrwałym użytkowaniu.
- Wymienna wkładka New Balance i pianka Acteva – zapewniają komfort, elastyczność i dopasowanie.
- Wzmocnienie stawu skokowego – zwiększa stabilizację podczas intensywnego ruchu.
- Nowoczesny, stylowy wygląd – estetyczny design w kolorze brązowo-czarnym, który wyróżnia się w środowisku pracy.
- Kod produktu: MIDALLSRB-5810.
Typowe zastosowanie butów New Balance Allsite S3:
- Przemysł logistyczny
- Przemysł budowlany
- Prace magazynowe
- Przemysł motoryzacyjny
- Prace na zewnątrz w zmiennych warunkach pogodowych
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...