


Najniższa cena produktu 139,99 zł z dnia 09.02.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 14 punktów o wartości 1,00 zł
Engelbert Strauss Top Grip II rękawice mechanics
Model: Top Grip II
Materiał przód: 60% poliamid, 40% poliuretan
Materiał tył: 95% poliester, 5% poliuteran
Nr katalogowy: 76445(07-11)
Wymagania: zgodne z normą EN 388:2003
Niesamowite rękawice mechaniczne marki Engelbert Strauss. Pokryte antypoślizgową warstwą z silikonowym wykończeniem. Przywołują na myśl udział w rajdach wyścigowych. Kunszt wykonania jak zwykle idzie w parze z wyglądem. Agresywne, zadziorne a przy tym przede wszystkim funkcjonalne, to te cechy, do których przyzwyczaiła nas już niemiecka marka. Rękawice w czarno-czerwonym kolorze wykonane z mieszkanki poliamidu i poliuretanu. Swój niecodzienny wygląd zawdzięczają połączeniu kilku struktur materiałów: od gładkiej i siateczkowanej, aż do materiału z nadrukiem logo firmowego. Pośrodku rękawicy dodatkowe ochraniacze i miękka wyściółka. Wzmocnione również od zewnętrznej i środkowej strony kciuka. Regulowany i elastyczny mankiet z neoprenu zapinany na rzep. Spód rękawicy oddychający. Długość produktu ok. 24 cm. Model dostępny w rozmiarach od 7 do 11. Rękawice zgodne z normą EN 388:2003. Odporne na przetarcia.
Zobacz inne produkty Engelbert Strauss w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane