

Engelbert Strauss Rondo rękawice bez palców
Najniższa cena produktu 19,99 zł z dnia 06.06.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 2 punktów
Engelbert Strauss Rondo rękawice bez palców
Model: Rondo
Materiał: bawełna/poliamid
Długość: 24 cm
Nr katalogowy: 76145(08-10)
Wymagania: EN 388:2003, (3141)
Engelbert Strauss Rondo dla największej precyzji pracy
Rękawice robocze niemieckiej marki Engelbert Strauss. Wykonane zostały z dzianiny poliamidowej z izolacją termiczną z wełny. Część chwytna pokryta gumowymi punktami dla zwiększenia chwytności, dodatkowo wycięcia na kciuku, oraz palcu wskazującym i środkowym zapewniają zwiększenie zręczności w dłoniach podczas pracy. Produkt oddychający, nie poci dłoni podczas użytkowania. Zakończony elastycznym ściągaczem i czerwoną lamówką, dodatkowo na zewnętrznej stronie rękawicy logo firmowe, natomiast długość modelu to około 24 cm. Rękawice spełniają normy EN 388:2003 w zakresie zagrożeń mechanicznych i fizycznych.
Cechy produktu:
- rękawice wykonane poliamidu i bawełny,
- wytrzymałe i oddychające,
- zakończone elastycznym ściągaczem i lamówką,
- dobra chwytność dzięki punktom z gumy,
- na zewnętrznej stronie produktu logo firmowe.
Uwaga! Zdjęcia poglądowe. Produkt może różnić się wzorem loga producenta.
Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź nasz blog!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|