Engelbert Strauss koszula Malmö
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 10 punktów o wartości 1,00 zł
Engelbert Strauss koszula Malmö
Model: Malmö
Materiał: 100% bawełna
Nr katalogowy: 88258/88259
Engelbert Strauss koszula Malmö dla prawdziwego rzemieślnika
Doskonały styl, materiał i wykonanie. Koszula Engelbert Strauss Malmö to niezbędnik każdego prawdziwego rzemieślnika. Bądź nowoczesnym drwalem, stolarzem, pracownikiem! Pracuj wygodnie i w dobrym stylu. Odzież robocza Engelbert Strauss to wyposażenie dla prawdziwych profesjonalistów. Engelbert Strauss koszula Malmö zapinana na guziki z regulowanymi rękawami. Uszyta w 100% z bawełny w modną kratę. Kieszonka na piersi. Kołnierzyk klasyczny.
Engelbert Strauss koszula Malmö cechy produktu:
- nowoczesny, stylowy krój,
- wykonana w 100% z bawełny,
- doskonała kolorystyka,
- regulowane rękawy,
- klasyczny kołnierzyk,
- kieszonka na piersi,
- elementy wyposażenia każdego prawdziwego rzemieślnika.
Chcesz wiedzieć więcej na temat odzieży roboczej? Zerknij na nasz blog!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Regular
- Przedział cenowy
- 50-100 zł
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|