Koszula robocza Portwest FR69 Bizflame
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Spodnie antystatyczne spawalnicze Snickers 6286
Koszula robocza Portwest FR69 Bizflame cechy produktu:
- Chroni przed ciepłem promieniującym i konwekcyjnym
- Lekki i wygodny materiał
- Kieszenie na klatce piersiowej z napami
- Zakryte zapięcie na napy ułatwia dostęp
- Mankiety regulowane napami dla bezpiecznego dopasowania
- Kołnierzyk koszulowy
- 2 bezpieczne kieszenie
- Przystosowana do użytkowania w środowisku ATEX
- CE KAT. III, certyfikowana na zgodność z CE
- Materiał: Bizflame Work – 99% bawełna, 1% włókno węglowe, gramatura 160 g
Dlaczego warto wybrać Koszulę roboczą Portwest FR69 Bizflame?
Koszula Portwest FR69 Bizflame to idealne rozwiązanie dla osób pracujących w wymagających warunkach. Lekka i wygodna konstrukcja zapewnia komfort przez cały dzień, jednocześnie chroniąc przed ciepłem, płomieniami i substancjami chemicznymi. Dzięki ukrytemu zapięciu i regulowanym mankietom gwarantuje profesjonalny wygląd i bezpieczne dopasowanie.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Portwest Polska
ul. Wiejska 49
41-250 Czeladz
obslugaklienta@portwest.com
To może Ci się jeszcze spodobać...