Engelbert Strauss czapka zimowa e.s.motion 2020
Engelbert Strauss czapka zimowa e.s.motion 2020
Model: e.s.motion 2010
Nr katalogowy: 78108(-11,-12,-13, -01, -02, -03, -21, -22, -23)
Engelbert Strauss czapka zimowa e.s.motion 2020 z delikatnym polarem
Ocieplana, zimowa czapka robocza renomowanej firmy Engelbert Strauss wykonana z doskonałego materiału. Dodatkowo ocieplana polarem od środka. Delikatny polar po wewnętrznej części czapki nie tylko izoluje od zimna, ale zapewnia komfort noszenia, nie uciska i nie podrażnia skóry. Bardzo ciekawa kolorystyka materiału świetnie komponuje się z dużym logiem Engelbert Strauss na froncie czapki. To idealny produkt dla osób ceniących sobie nie tylko walory użytkowe odzieży roboczej ale również ich wykonanie i estetykę. Egelbert Strauss to doskonały wybór. Odzież robocza Strauss charakteryzuje się świetnym i nowoczesny designem, tak też i jest w przypadku czapek. Rewelacyjne kolory, solidne materiały i ciekawy projekt. To wyróżnia Strauss'a od innych firm na rynku.
Engelbert Strauss czapka zimowa e.s.motion 2020 cechy produktu:
- ocieplana polarem od środka,
- nie uciska, nie podrażnia skóry,
- duże logo marki na przodzie czapki.
Chcesz wiedzieć więcej na temat akcesoriów i artykułów BHP? Zaglądnij na nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: