Kurtka przeciwdeszczowa z kapturem Engelbert Strauss Flexactive
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 28 punktów o wartości 2,80 zł
Kurtka przeciwdeszczowa z kapturem Engelbert Strauss Flexactive to idealny wybór na deszczowe dni kiedy potrzebujesz pełnej ochrony przed deszczem i wiatrem. Kurtka Engelbert Strauss Flexactive wykonana jest z elastycznego i wodoszczelnego materiału Flexible Stretch, który rozciąga się i zapewnia barierę przed deszczem i wodą niezależnie od ilości opadów. Wierzch kurtki jest dodatkowo wykończony powłoką z poliuretanu. Od środka cienka siatkowa podszewka, która poprawia komfort użytkowania i odprowadza wilgoć, pot podczas intensywnej pracy.
Kurtka przeciwdeszczowa z kapturem Engelbert Strauss Flexactive cechy produktu:
- elastyczny i wodoszczelny materiał Flexible Stretch,
- dodatkowa powłoka wodoodporna,
- regulowany kaptur,
- wysoka stójka,
- elementy odblaskowe,
- kieszenie zapinana na zamek błyskawiczny,
- podszewka z cienkiej siatki,
- regulacja w pasie za pomocą elastycznej gumy,
- regulacja szerokości rękawów,
- certyfikat EN 343 - odzież przeciwdeszczowa klasy 4,
- skład materiału: 100% poliester,
- kod produktu: 77671.
Jakie są główne zalety kurtki przeciwdeszczowej Engelbert Strauss Flexactive 77671?
- elastyczna i wodoodporna - materiał z którego wykonana jest kurtka jest elastyczny i w 100% wodoodporny, to odróżnia kurtkę Flexactive od innych modeli,
- 100% wodoodporności - klejone szwy i nieprzepuszczający wody i wiatru materiał, ta kurtka jest idealna na silne ulewy kiedy potrzebujesz być na stanowisku pracy mimo ciężkich warunków pogodowych.
Sprawdź inne modele ubrań przeciwdeszczowych w Balticbhp.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Membrana wodoodporna
- Tak
- Krój
- Regular
- Cechy materiału
- Elastyczny
Wiatroodporny
Wodoodporny - Cechy dodatkowe
- Elementy odblaskowe
- Kaptur
- Tak
- Warstwa
- Wierzchnia
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|