• NOWOŚCI
Czapka z daszkiem Engelbert Strauss Iconic
Engelbert Strauss

Czapka z daszkiem Engelbert Strauss Iconic

84,99 zł

Najniższa cena produktu 84,99 zł z dnia 30.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 84,99 zł z dnia 30.04.2024

Kolor
  • Czarny
  • Szary
  • Brązowy
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 8 punktów o wartości 0,80 zł

Czapka z daszkiem Engelbert Strauss Iconic z nowej kolekcji wiosna-lato 2024 z nowym odświeżonym printem Strauss. Czapka typu trucker regulowana za pomocą paska, tył czapki wykonany z przewiewnej siatki. Doskonała na sezon letni jako uzupełnienie stroju roboczego i ochrona przed słońcem. 

Czapka z daszkiem Engelbert Strauss Iconic cechy produktu:

  • wstępnie zaokrąglony daszek, 
  • 100% bawełna, 
  • przewiewna siatka wykonana z poliestru, 
  • obszerna regulacja szerokości za pomocą paska, 
  • rozmiar uniwersalny, 
  • kod produktu: czarny - 7810870, brązowy - 7810875, stalowy - 7810871, oliwkowy - 7810872.

Nie czekaj! Czapka Iconic to produkt dostępny tylko do wyczerpania zapasów. 

Sprawdź inne modele czapek z daszkiem w ofercie Balticbhp.

Szczegóły Produktu

5906109062985

Opis

Kolekcja
e.s. Iconic

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl