Dassy

    Kurtka softshell Dassy Gravity

    269,99 zł
    319,99 zł
    Kolor
    • Niebieski
    • Czerwony
    • Biały
    • Szary
    • Czarny
    • Brązowy
    • Granatowy
    • Czarno-szary
    Rozmiar
    Zobacz tabelę rozmiarów
    Zobacz tabelę rozmiarów

    ROZMIARA. OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ [CM]
    XS84-88
    S88-96
    M96-104
    L104-112
    XL112-120
    XXL120-128
    XXXL128-136
    XXXXL136-144

    Nasze wskazówki doboru rozmiarów

    Pamiętaj, jeśli nie trafisz z rozmiarem, zawsze możesz zwrócić do nas zakupione produkty i masz na to aż do 101 dni*! Skorzystaj z superłatwego zwrotu za pośrednictwem strony szybkiezwroty.pl lub odeślij do nas zwracany produkt we własnym zakresie.


    Ważne przy wyborze rozmiaru odzieży


    Jak zmierzyć się w klatce piersiowej?
    Centymetrem krawieckim zmierz obwód w najszerszym miejscu klatki piersiowej. Pomiaru dokonaj w bieliźnie, cienkiej koszulce itd. - gruba bluza może zafałszować wynik.

    Jak zmierzyć się w pasie? Zapomnij o pomiarach metrówką, to niestety nie zda egzaminu. Weź centymetr krawiecki i zmierz obwód Twojego pasa w miejscu gdzie zazwyczaj nosisz spodnie. Sprawdź czy oglądane spodnie posiadają regulacje w pasie lub system elastycznego pasa i weź to pod uwagę dokonując pomiarów i wyboru rozmiarów.
    Jak zmierzyć się w biodrach? Niektórzy producenci podają dodatkową wartość w tabelach rozmiarów - jest to obwód bioder. Centymetrem krawieckim zmierz obwód w najszerszym miejscu. Pomiaru dokonuj w bieliźnie - spodnie np. z workami kieszeniowymi mogą zafałszować wynik.
    Jak mierzyć długość nogawki? Połóż swoje spodnie na płasko i zmierz odległość od kroku do końca nogawki centymetrem lub miarką. Zapamiętaj wynik i porównaj go z długościami nogawek przedstawionymi w tabeli. W ten sposób zdecydujesz czy wybrać rozmiar standardowy, skrócony czy wydłużony.


    Ważne przy wyborze rozmiaru butów


    W przypadku butów roboczych, w których spędzamy większą część dnia, wybór właściwego rozmiaru jest szczególnie ważny. Oto nasze wskazówki:

    Załóż skarpetę, którą będziesz nosić z obuwiem (zwłaszcza jeśli stosujesz grubsze skarpety, np. turystyczne), a następnie połóż stopę na kartce A4 umieszczonej na podłodze i obrysuj jej kształt. Długość odcinka pomiędzy krawędzią pięty, a najdalej wysuniętym palcem porównaj z tabelą rozmiarów producenta.
    Zwróć uwagę, że podnosek w obuwiu roboczym ogranicza możliwość „rozbicia” się buta.
    Znaczenie ma także pora pomiaru – wieczorem stopa jest większa niż rano, dlatego zalecamy pomiar na koniec dnia pracy.


    INSTRUKCJA POMIARU STOPY


    Jeśli masz wątpliwości jak dokonać pomiaru stopy możesz skorzystać z naszego wzoru do pomiaru, który znajdziesz klikając w link zamieszczony wyżej "instrukcja pomiaru stopy".  Najczęściej dzięki tym krokom naszym Klientom udaje się dobrać idealny rozmiar.

    Ilość

      Dostępne w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 2

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 81 punktów o wartości 8,00 zł

    Kurtka softshell Dassy Gravity z membraną wodoodporną i oddychającą o doskonałym kroju i designie. Model Gravity oferuje doskonałe wartości użytkowe, wygodę i świetny wygląd. Aż 6 praktycznych kieszeni, odpinany kaptur i wzmocnienia na łokciach z materiału Cordura. 

    Materiał: 100% poliester / Cordura

    Membrana: wodoodporność = 5000mm - paroprzepuszczalność = 5000 g/m²/24h

    Ocieplenie: tak

    Gramatura: 280 g/m2

    Wodoodporność: 5000 mm



    Kurtka softshell Dassy Gravity to trzywarstwowy materiał softshell dla izolacji od zimna

    Kurtka Gravity to prawdziwe połączenie sztuki krawieckiej i technologii stosowanej w produkcji odzieży roboczej. Doskonały, nowoczesny krój, dobrze dobrane kolory i kontrastowe elementy nadają kurtce Dassy prawdziwego roboczego charakteru. Dassy rozumie, że wygląd też się liczy, dlatego w tej kurtce nie tylko pracujesz komfortowo, ale i doskonale wyglądasz.

    Trzywarstwowy materiał softshell podszyty jest miękkim polarem. Warstwowa konstrukcja zapewnia dobrą izolację od zima, dzięki czemu możesz pracować w trudnych warunkach atmosferycznych i nie zmarznąć. Materiał softshell jest oddychający, dzięki czemu pomaga odprowadzać wilgoć i ciepło przy wykonywaniu obciążającej pracy. Softshell to również izolacja przed wiatrem i wodą, która często przeszkadza w wykonywaniu pracy na zewnątrz. Jeśli szukasz kurtki roboczej z membraną to Dassy Gravity jest doskonałym wyborem.

    dassy

    Kurtka softshell Dassy Gravity - kurtka robocza z membraną na zimę

    Łokcie wzmocnione bardzo mocnym materiałem Cordura. Zapinana na zamek błyskawiczny nieprzepuszczający wody. Osłona brody przed przycięciem zamkiem. Odpinany kaptur ściągany na troki. Przedłużany tył kurtki zapewnia lepszą ochronę pleców przed wiatrem i zimnem. Liczne kieszenie przydadzą się podczas pracy, m. in.: dwie kieszenie przednie zapinane na zamek, kieszeń na telefon komórkowy. Kurtka regulowana w pasie za pomocą ściągaczy. Kontrastowe i podwójne szwy dla lepszego wzmocnienia materiału. Produkt posiada wkomponowane elementy odblaskowe dla lepszej widoczności po zmroku lub podczas ograniczonej widoczności.

    Kurtka softshell Dassy Gravity cechy produktu:

    • trzywarstwowy softshell,
    • nieprzemakalna, wiatroszczelna,
    • podszewka z miękkiego polaru,
    • odpinany kaptur,
    • elementy odblaskowe,
    • liczne kieszenie, na telefon komórkowy, kieszenie wewnętrze,
    • regulowana w pasie za pomocą ściągaczy,
    • kontrastowe, podwójne szwy,
    • elastyczny materiał stretch.


    Skomponuj swój zestaw roboczy ze spodniami Snickers 6241 spodnie robocze oraz Dassy Nova spodnie robocze. 

    Szczegóły Produktu

    5414729176451

    Opis

    Materiał
    Syntetyczny
    Krój
    Regular
    Cechy materiału
    Elastyczny
    Wiatroodporny
    Wodoodporny
    Cechy dodatkowe
    Wzmocnione szwy
    Kaptur
    Tak
    Warstwa
    Wierzchnia

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

    • Nazwa : Do 101 dni na zwrot
    • Opis

      Najważniejsze informacje:

      • Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
      • Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
      • Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
      • Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów. 
      • Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak. 
      • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie. 
      • Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.


      Najczęściej zadawane pytania:

      1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

      Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).



      2. Jak dokonać zwrotu?

      Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności. 



      3. Jak dokonać wymiany?

      Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny. 



      4. Czy muszę coś płacić za zwrot?

      Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot. 



      5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?

      Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu. 



      6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?

      Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.

    • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji