Kurtka Snickers 1102 AllroundWork 37.5® z kapturem
Najniższa cena produktu 899,99 zł z dnia 07.06.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 90 punktów o wartości 9,00 zł
Kurtka Snickers 1102 AllroundWork 37.5® z kapturem
Model: 1102
Materiał: 100% Power Polyamide shell 220 g/m², WP / MVP 10000 mm/6000 g/m2/24h
Kurtka Snickers 1102 przeznaczona do zadań specjalnych. Wykonana z oddychającego materiału z technologią 37.5®. Nieprzemakalna i wiatroszczelna z wysoką stójką i kapturem. Ściągacze na końcach rękawów znane głównie z odzieży narciarskiej i sportowej. Elementy odblaskowe poprawiają widoczność użytkownika. Wreszcie możesz bez skrępowania chodzić w swojej kurtce roboczej nie tylko do pracy, ale i na co dzień. Skończ z nudną odzieżą roboczą kiepskiej jakości! Wyglądaj i czuj się profesjonalnie dzięki odzieży roboczej Snickers. Niech prac zacznie sprawiać Ci przyjemność.
Kurtka Snickers 1102 AllroundWork 37.5® z kapturem cechy produktu:
- wykonana z tkaniny z technologią 37.5®,
- przedłużany tył,
- ergonomiczny krój,
- wiele miejsc na znakowanie własnym logo,
- wiatroszczelna oraz hydrofobowa tkanina.
Wejdź na nasz blog i dowiedz się więcej o odzieży roboczej i artykułach BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Krój
- Regular
- Cechy materiału
- Wiatroodporny
Wodoodporny - Kolekcja
- AllroundWork
- Cechy dodatkowe
- Elementy odblaskowe
- Kaptur
- Tak
- Warstwa
- Wierzchnia
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane