Spodnie robocze ogrodniczki białe Dassy Calais Painter
Spodnie robocze ogrodniczki białe Dassy Calais Painter to prosty model przeznaczony do prac malarskich i wykończeniowych. Solidny materiał oraz potrójne szwy gwarantują długie i bezproblemowe użytkowanie spodni. Brak kieszenie na nakolanniki oraz nadmiarowych kieszeni na wyposażenie spodoba się użytkownikom ceniącym sobie proste wykonanie.
Spodnie robocze ogrodniczki białe Dassy Calais Painter cechy produktu:
- prosty krój, bez dodatkowych kieszeni czy miejsca na nakolanniki,
- solidny materiał główny spodni,
- potrójne szwy,
- elastyczne wstawki po bokach spodni,
- regulowane szelki,
- mała boczna kieszeń na dokumenty lub telefon,
- duża zapinana na rzep kieszeń na klatce piersiowej,
- możliwość przedłużenia nogawki o 5 cm,
- materiał: 65% poliester/35% bawełna, +/- 245 g/m²,
- certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- kod produktu: 400138.
Białe spodnie ogrodniczki dla malarzy Dassy Calais to prosty ale solidny model spodni na szelkach. Prosty krój nie oznacza jednak niżej jakości! Spodnie zostały uszyte z wytrzymałego materiału i wzmacniane potrójnymi szwami. Miejsca narażone na rozdarcia wzmocniona solidnymi ryglówkami. Spodnie standardowo wyposażone w dodatkowy szew na dole nogawki, który można odpruć i przedłużyć nogawkę spodnie o około 5cm (bez uszkodzenia spodni). Polecamy ten model dla osób, które szukają prostych spodni roboczych w kolorze białym do szerokiego zakresu zastosowań.
Sprawdź inne modele spodni roboczych w ofercie BalticBHP.
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: