Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Spodnie robocze z elastycznym pasem Flex Belt, który doskonale dopasowuje się do sylwetki użytkownika. Model Dassy Nashville wyposażone jest także w wiele niezwykle przydatnych kieszeni, które pomieszczą wszystkie najważniejsze narzędzia potrzebne do pracy.
Cechy produktu:
- krój regular fit,
- 2 kieszenie z przodu, 2 tylnie zapinane klapą, 1 cargo na nogawce, 1 na dokumenty zapinana na zamek zip-up , 1 narzędziowa, 1 na calówkę, 1 na długopis, 1 na telefon komórkowy,
- elastyczny i dopasowujący się pas Flex Belt,
- wzmocnione, potrójne szwy w nogawkach,
- materiał: 65% poliester/35% bawełna, gramatura: 245 g/m2,
- kod producenta: 200658.
Spodnie robocze Dassy Nashville wyróżnia wysoka jakość wykonania. Przewiewny materiał przeszyty jest potrójnymi szwami. Elastyczny i dopasowujący się pas Flex Belt sprawia, że spodnie doskonale przylegają oraz zapewniają wysoki komfort poruszania się. Spodnie robocze Dassy wyposażone są w wiele kieszeni, które pomieszczą wszystkie najważniejsze przedmioty. Mają 2 kieszenie z przodu, 2 tylnie zapinane klapą, 1 cargo na nogawce, 1 na dokumenty zapinaną na zamek zip-up , 1 narzędziową, 1 na calówkę, 1 na długopis oraz 1 na telefon komórkowy. Zastosowany nowoczesny krój w dobrej kolorystyce sprawia, że Dassy Nashville doskonale sprawdzą się oraz będą dobrze wyglądać.
Sprawdź również inne spodnie robocze w ofercie Baltic BHP!
Wzmocnione szwy
Pytania
Witam, spodnie nadają się na lato ?
Cześć! Tak, ten materiał jest dosyć lekki, więc spodnie sprawdzą się także latem. Jeżeli masz możliwość pracować w krótkich spodenkach, zapraszamy też do kategorii spodenki robocze. Pozdrawiamy!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: