Spodnie robocze Dassy Seattle
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Dassy Seattle to spodnie robocze stworzone, by zapewnić maksymalny komfort użytkowania oraz świetną swobodę ruchów. Użyty materiał oraz zastosowane wzmocnienia zapewniają doskonałą trwałość.
Cechy produktu:
- materiał wzmocniony Cordurą,
- potrójne szwy,
- wiele praktycznych kieszeni,
- duże kieszenie montażowe,
- elastyczny pas zwiększający komfort
- materiał: 65% poliester, 35% bawełna,
- gramatura: 245 g/m2,
- kod producenta: 200428.
Model na zdjęciu nosi rozmiar 52 (185 cm wzrostu, 93 kg wagi).
Solidne i elastyczne spodnie robocze
Spodnie robocze Seattle marki Dassy wykonane zostały z niezwykle solidnego materiału, który dodatkowo został wzmocniony Cordurą. Potrójne szwy zapewniają niezwykłą trwałość połączeń. System elastycznego pasa zapewnia wysoki komfort użytkowania oraz pozwala na noszenie spodni bez użycia paska. Spodnie robocze wyposażone są w dużą ilość kieszeni m.in. z przodu, z tyłu oraz na nogawkach. Kieszenie montażowe z pętlami pozwalają na przypięcie dodatkowych narzędzi. Model Seattle został stworzony, aby zapewnić maksymalny komfort oraz ergonomię ruchów dla Ciebie.
Chcesz wiedzieć więcej o odzieży roboczej? Odwiedź nasz blog!
Kieszenie na nakolanniki
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: