Buty robocze BASE Chester Top S3 SRC
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze BASE Chester to ciekawa propozycja butów ochronnych do pracy. Model ten posiada klasę ochrony S3 oraz spełnia wymagania norm EN ISO 20345:2011, S3, SRC. Zapewnia wysoki ochronę przed urazami, oddychalność, dobre dopasowanie oraz wygodę podczas użytkowania.
Buty robocze BASE Chester Top S3 SRC cechy produktu:
- wykonane z oddychającego materiału i mikrofibry,
- wyposażone w stalowy podnosek,
- profilowana, wymienialna wkładka,
- antypoślizgowa podeszwa zgodna z SRC,
- są zgodne z wymaganiami norm EN ISO 20345:2011, S3, SRC,
- kod produktu B0177.
Buty robocze BASE Chester o klasie ochrony S3, zostały stworzone na antypoślizgowej podeszwie AirTech, która spełnia wymagania normy SRC. Podeszwa ta charakteryzuje się lekkością i elastycznością. Cholewka tego modelu wykonana jest ze skóry zamszowej nubuk, która zapewnia wysoką oddychalność. Podszewka wykonana jest z materiału 3D Hi-Tech, który jest trwały i oddychalny oraz ma właściwości antybakteryjne, dzięki czemu minimalizuje powstanie chorób skórnych i powstawanie przykrych zapachów. Model ten wyposażony jest w stalowy podnosek oraz pozbawioną metali wkładkę antyprzebiciową.
Zobacz także buty robocze zimowe w ofercie Baltic BHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: