Bluza robocza Dassy Aratu
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Bluza robocza Dassy Aratu to nowa propozycja dla profesjonalistów prosto ze świeżej kolekcji Logix. Nowoczesna i kontrastowa kolorystyka, sprawdzone materiały i design sprawiają, że ta bluza jest doskonałym elementem stroju roboczego. Została stworzona przez renomowaną belgijską markę Dassy, która od lat zdobywa zaufanie swoich klientów dzięki doskonałej jakości i funkcjonalności swoich produktów.
Bluza robocza Dassy Aratu cechy produktu:
- solidny krótki zamek błyskawiczny z osłoną brody,
- wykonana z mieszanki bawełny i poliestru,
- ściągacze w pasie i na rękawach,
- wysoka stójka,
- kieszenie zapinane na solidny zamek błyskawiczny,
- kontrastowe szwy,
- ostrzegawcze kolory,
- wstawki odblaskowe,
- posiada certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- materiał: 65% bawełna, 35% poliester,
- gramatura aż 305g / m2,
- kod producenta: 300521.
Sprawdź inne produkty Dassy w ofercie BalticBHP.
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Snickers 3223 Rip-Stop Kevlar® spodnie robocze
Snickers Workwear
Kurtka puchowa pikowana Snickers 8102 Allroundwork
Często wybierane do tego produktu: