Bluza robocza z kapturem Dassy Lunax
Wygodna bluza robocza z kapturem i wzmocnieniami na rękawach to własnie DASSY® D-FX Flex Lunax. Odpowiednia na każdą porę roku, zapinana na zamek błyskawiczny z pojemnymi kieszeniami z przodu. Odblaskowe detale i kontrastowe szwy nadają jej profesjonalny wygląd i poprawiają bezpieczeństwo.
Bluza robocza z kapturem Dassy Lunax cechy produktu:
- rozpinana bluza robocza z kapturem,
- kontrastowe szwy i elementy odblaskowe,
- zamek błyskawiczny z ochroną podbródka,
- ściągacze na rękawach i w pasie,
- dużo miejsca na znakowanie logiem firmowym,
- wysoka stójka,
- certyfikat OekoTex 100,
- regulowany kaptur.
Dassy Lunax to uzupełnienie kolekcji D-FX w której brakowało nam właśnie rozpinanej bluzy roboczej z kapturem. Model Lunax przygotowany jest w standardowej kolorystyce kolekcji D-FX, którą możesz dopasować kolorystycznie do szerokiego wyboru spodni i spodenek roboczych Dassy.
Zobacz inne modele bluz roboczych w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Spodnie robocze Snickers 6214 Ruff Work Canvas+ z workami kieszeniowymi
Snickers Workwear
Kamizelka robocza ocieplana Snickers 4558 Allroundwork
Często wybierane do tego produktu: