Buty robocze Puma Condor Mid S3
Buty robocze Puma Condor Mid S3 to stylowe i lekkie buty do pracy wykonane ze skóry i przeznaczone dla osób pokonujących w pracy duże odległości i spędzających dużo czasu stojąc. Model z kolekcji Reebound która stawia głównie na zapewnienie komfortu i zniwelowanie obciążenia stawów.
Buty robocze Puma Condor Mid S3 cechy produktu:
- lekki i stylowy but roboczy,
- metalowy podnosek ochronny,
- lekka i elastyczna wkładka antyprzebiciowa w podeszwie wykonana w technologii FAP,
- wykonane z olejowanej, solidnej skóry nubukowej,
- oddychająca, odprowadzająca wilgoć wyściółka BreathActive,
- wewnętrzna wkładka evercushion® pro ESD,
- amortyzująca podeszwa EFFECT.FOAM®,
- zewnętrzna część podeszwy wykonana z odpornego na ścieranie TPU,
- klasa ochrony S3 ESD,
- antypoślizgowa podeszwa,
- certyfikat EN 20345,
- kod produktu: 6301222.
Model Puma Condor wykonany z nubukowej skóry to but roboczy przeznaczony do lżejszych zastosowań takich jak prace nadzorcze, transportowe, magazynowe. Doskonale sprawdzą się w branżach wymagających pokonywania dużej ilości kroków każdego dnia dzięki zastosowaniu efektywnej amortyzacji podeszwą EFFECT.FOAM®. Technologia konstrukcji podeszwy doskonale pochłania energię podczas chodzenia i odciąża kręgosłup i stawy. Model Condor to but w klasie ochrony S3 z podnoskiem ochronnym i lekką, elastyczną wkładką w podeszwie, która zabezpiecza stopę przed przebiciem. But spełnia wszystkie wymagane normy bezpieczeństwa, a dodatkowo posiada certyfikat ESD - dla butów zabezpieczających przed gromadzeniem ładunków statycznych.
Sprawdź inne modele butów roboczych w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: