Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Skechers Work Shoes
Buty robocze wysokie Skechers Workshire ST
Buty niskie Horus S3S Dassy cechy produktu:
- Spełniają normę EN ISO 20345:2022
- Posiadają perforowaną śródpodeszwę ‘S’ oraz antypoślizgową podeszwę
- Wyjątkowo lekkie i oddychające
- Komfortowe – niemal niewyczuwalne na stopie
- Anatomicznie wyprofilowana wkładka i technologia Composhank
- Podwójna gęstość podeszwy oraz amortyzujące pięty redukujące wstrząsy
- Wykonane z hydrofobowego tekstylnego materiału i mikrofibry – łatwe w utrzymaniu
- Odpowiednie zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet
- Możliwość łączenia z dodatkowymi akcesoriami DASSY® Leos i Tech Soft
Dlaczego warto wybrać buty niskie Horus S3S Dassy
Zapomnij o ciężkich i niewygodnych butach roboczych! **DASSY® Horus S3S** to wyjątkowo lekkie, oddychające i komfortowe obuwie ochronne, które zapewni Ci bezpieczeństwo przez cały dzień pracy. Dzięki anatomicznie wyprofilowanej wkładce i amortyzującym piętom, każdy krok jest wygodny, a zmęczenie stóp minimalizowane. Wybierz **trwałość, styl i funkcjonalność** w jednym – idealne rozwiązanie dla profesjonalistów, którzy cenią sobie wygodę i nowoczesne technologie.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
WRU - przepuszczalność wody i absorpcja wody
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: