• Buty niskie Horus S3S Dassy
  • Nowy

Buty robocze niskie Dassy Horus S3S

439,99 zł
Oszczędzasz: -16%
369,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
  • Biały
36
36
37
38
39
WYPRZEDANE
40
41
42
43
44
45
46
47
48
Zobacz tabelę rozmiarów

INSTRUKCJA POMIARU STOPY

Jeśli masz wątpliwości jak dokonać pomiaru stopy możesz skorzystać z naszego wzoru do pomiaru, który znajdziesz klikając w link zamieszczony wyżej "instrukcja pomiaru stopy". 



ROZMIARDŁUGOŚĆ WKŁADKI [CM]
40 25,5
41 26
42 27
43 27,5
44 28
45 28,5
46 29.5
47 30,5



Zobacz tabelę rozmiarów

INSTRUKCJA POMIARU STOPY

Jeśli masz wątpliwości jak dokonać pomiaru stopy możesz skorzystać z naszego wzoru do pomiaru, który znajdziesz klikając w link zamieszczony wyżej "instrukcja pomiaru stopy". 



ROZMIARDŁUGOŚĆ WKŁADKI [CM]
40 25,5
41 26
42 27
43 27,5
44 28
45 28,5
46 29.5
47 30,5



Ilość
Wysyłka 5 dni roboczych
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  37 punktów  o wartości  7,40 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Buty niskie Horus S3S Dassy cechy produktu:

  • Spełniają normę EN ISO 20345:2022
  • Posiadają perforowaną śródpodeszwę ‘S’ oraz antypoślizgową podeszwę
  • Wyjątkowo lekkie i oddychające
  • Komfortowe – niemal niewyczuwalne na stopie
  • Anatomicznie wyprofilowana wkładka i technologia Composhank
  • Podwójna gęstość podeszwy oraz amortyzujące pięty redukujące wstrząsy
  • Wykonane z hydrofobowego tekstylnego materiału i mikrofibry – łatwe w utrzymaniu
  • Odpowiednie zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet
  • Możliwość łączenia z dodatkowymi akcesoriami DASSY® Leos i Tech Soft

Dlaczego warto wybrać buty niskie Horus S3S Dassy

Zapomnij o ciężkich i niewygodnych butach roboczych! **DASSY® Horus S3S** to wyjątkowo lekkie, oddychające i komfortowe obuwie ochronne, które zapewni Ci bezpieczeństwo przez cały dzień pracy. Dzięki anatomicznie wyprofilowanej wkładce i amortyzującym piętom, każdy krok jest wygodny, a zmęczenie stóp minimalizowane. Wybierz **trwałość, styl i funkcjonalność** w jednym – idealne rozwiązanie dla profesjonalistów, którzy cenią sobie wygodę i nowoczesne technologie.

Normy EN
EN 20345
Klasa ochrony obuwia
S3
Podnosek
Kompozytowy
Materiał
Syntetyczny
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Zapięcie
Wiązane
Membrana wodoodporna
Tak
Norma
ESD - ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi
FO - odporność podeszew na olej napędowy
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
WRU - przepuszczalność wody i absorpcja wody
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

DASSY EUROPE

Pathoekeweg 15

Brugge - België 8000

info@dassy.eu