Spodnie robocze Dassy Canton
Stylowe spodnie robocze Dassy Canton z nowej kolekcji Logix, z elastycznymi wstawkami, kieszeniami na nakolanniki i kontrastowymi wstawkami w kolorach ostrzegawczych. Drobne wstawki odblaskowe gwarantują bezpieczeństwo podczas kiepskiej widoczności.
Spodnie robocze Dassy Canton cechy produktu:
- spodnie z nowej kolekcji Dassy Logix,
- elastyczne kieszenie na nakolanniki z materiału stretch Cordura®,
- dwie kieszenie przednie,
- 2 kieszenie przednie, oraz z tyłu,
- boczne kieszenie z uchwytem na ołówek, miejscem na telefon,
- guzik do przypięcia noża,
- uchwyt na identyfikator,
- potrójne szwy,
- nieregularnie uszyty przód i tył spodni,
- regulacja obwodu pasa,
- kontrastowe przeszycia,
- możliwość przedłużenia spodni o 5 cm odpruwając jedną nitkę,
- wstawki z rozciągającego się materiału,
- drobne elementy odblaskowe,
- skład materiału: 65% poliester/35% bawełna, +/- 245 g/m²
- kod produktu: 201126.
Sprawdź inne spodnie robocze Dassy.
Połączenie materiałów
Syntetyczny
Kieszenie na nakolanniki
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kurtka robocza softshell Snickers 1940 Flexiwork ostatnia sztuka
Często wybierane do tego produktu: