Spodnie robocze Dassy Canton
Najniższa cena produktu 399,99 zł z dnia 27.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 399,99 zł z dnia 27.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 40 punktów o wartości 4,00 zł
Stylowe spodnie robocze Dassy Canton z nowej kolekcji Logix, z elastycznymi wstawkami, kieszeniami na nakolanniki i kontrastowymi wstawkami w kolorach ostrzegawczych. Drobne wstawki odblaskowe gwarantują bezpieczeństwo podczas kiepskiej widoczności.
Spodnie robocze Dassy Canton cechy produktu:
- spodnie z nowej kolekcji Dassy Logix,
- elastyczne kieszenie na nakolanniki z materiału stretch Cordura®,
- dwie kieszenie przednie,
- 2 kieszenie przednie, oraz z tyłu,
- boczne kieszenie z uchwytem na ołówek, miejscem na telefon,
- guzik do przypięcia noża,
- uchwyt na identyfikator,
- potrójne szwy,
- nieregularnie uszyty przód i tył spodni,
- regulacja obwodu pasa,
- kontrastowe przeszycia,
- możliwość przedłużenia spodni o 5 cm odpruwając jedną nitkę,
- wstawki z rozciągającego się materiału,
- drobne elementy odblaskowe,
- skład materiału: 65% poliester/35% bawełna, +/- 245 g/m²
- kod produktu: 201126.
Sprawdź inne spodnie robocze Dassy.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Bawełna
Połączenie materiałów
Syntetyczny - Krój
- Slim fit
- Spodnie elastyczne
- Tak
- Cechy dodatkowe spodni
- Elastyczny pas
Kieszenie na nakolanniki
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy - Kolekcja
- Logix
- Cechy dodatkowe
- Elementy odblaskowe
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|