Koszulka robocza CAT Diesel Power Tee
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Bawełniana koszulka męska Caterpillar Diesel Power Tee idealnie sprawdzi się podczas ciężkiej pracy, jak i na co dzień. Niezwykle wygodna w użytkowaniu, dzięki nadrukowanej metce.
Cechy produktu:
- klasyczny design,
- duże logo marki,
- nadrukowa metka na karku,
- wszyta metka po boku,
- ściągacz ze spandexu,
- obszycie z dzianinowej taśmy Cat Yellow,
- materiał: czarna, żółta - 100% bawełna, szara - 60% bawełna, 40% poliester
- kod producenta: czarna - 1510451-10158, żółta - 1510451-12882, czarna z czarnym nadrukiem - 1510451-13090, szara - 1510451-13091.
Koszulka robocza CAT Diesel Power Tee wykonana jest z wysokiej jakości materiału o gramaturze ok. 170 g/m2. Posiada ściągacz ze spandexu oraz obszycie z dzianinowej taśmy Cat Yellow wokół szyi, dzięki czemu przez długi czas zachowuje idealny kształt w kołnierzu. Nadrukowana metka nie podrażnia oraz nie pozostawia otarć. T-shirt męski ozdobiony jest dużym logiem marki CAT na piersi oraz wszytą metką po boku.
Zobacz inne koszulki robocze w naszej ofercie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Orbico Sp. z o.o
Salsy 2
02-823 Warszawa
gpsr.pl@orbico.com
To może Ci się jeszcze spodobać...
Engelbert Strauss
Kurtka Engelbert Strauss e.s.motion 2020 ocieplana
Często wybierane do tego produktu: