Czapka zimowa CAT Label Cuff
Cat

Czapka zimowa CAT Label Cuff

99,99 zł
119,99 zł
-17%

Najniższa cena produktu 99,99 zł z dnia 07.06.2023

Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni

Kolor
  • Żółty
  • Szary
  • Czarny
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 2

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 10 punktów o wartości 1,00 zł

Klasyczna czapka zimowa z przedłużonym mankietem gwarantuje doskonałą ochronę przed chłodem, zapewniając optymalny komfort termiczny. Idealna do pracy i na co dzień.

Cechy producenta:

  • uniwersalny rozmiar,
  • poszerzony mankiet,
  • etykieta z logotypem na środku,
  • materiał: 100% akryl,
  • kod producenta: szara - 1090026-10123, czarna - 1090026-10158, żółta - 1090026-12130.

Czapka zimowa Caterpillar Label Cuff zapewnia świetną ochronę przed zimnem i wiatrem. Model z poszerzonym mankietem w uniwersalnym rozmiarze. Wykonany z miłego w dotyku materiału. Czapka męska ozdobiona z przodu etykietą z logiem marki CAT.

Zobacz inne produkty z kategorii czapki zimowe i nie marznij tej zimy!

Szczegóły Produktu

882600817055
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 [email protected]