Kurtka robocza Dassy Atom
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Kurtka robocza Dassy Atom to doskonałe uzupełnienie stroju roboczego dla osób poszukujących wysokiej jakości odzieży ochronnej oraz nowoczesnego stylu. Kurtka uszyta w ciekawej kolorystyce i kroju slim będzie świetnie reprezentować firmową ekipę. Dużo miejsca na znakowanie.
Kurtka robocza Dassy Atom cechy produktu:
- slimowany krój,
- wzmocnienia z wodoodpornego materiału Cordura® na łokciach,
- hydrofobowy materiał,
- regulowane mankiety,
- 2-stronnie rozciągliwy materiał mechanical stretch,
- odblaskowe wstawki dla dobrej widoczności po zmroku,
- regulowana w pasie,
- ukryty zamek błyskawiczny chroniący brodę przed przycięciem,
- duża ilość pojemnych kieszeni,
- kieszeń na telefon komórkowy,
- kieszeń zapinana na zamek na piersi,
- dwie kieszenie boczne,
- podwójne szwy,
- produkt doskonały do nadruków,
- 65% poliester/35% bawełna,
- kod produktu: 300403.
Kurtka Dassy Atom to doskonałe uzupełnienie stroju robocze do skomponowania ze spodniami roboczymi Dassy z kolekcji D-FX. Lekki hydrofobowy materiał ma dobrą odporność na zabrudzenia, a woda dosłownie po nim spływa (uwaga to nie jest kurtka wodoodporna). Żywa kolorystyka i kontrastowe szwy nadają kurtce Dassy Atom nowoczesnego i designerskiego wyglądu. Liczne kieszenie zapinane na zamek pozwolą przechowywać niezbędne dokumenty czy podręczne narzędzia.
Sprawdź inne produkty z kategorii bluzy robocze.
Wodoodporny
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kurtka robocza odblaskowa pikowana Snickers 8134
Snickers Workwear
Kurtka puchowa pikowana Snickers 8102 Allroundwork
Snickers Workwear
Kurtka zimowa parka Snickers 1801 Allroundwork
Często wybierane do tego produktu: