Kurtka softshell odblaskowa Bosafety Topek C2
Kurtka softshell odblaskowa Bosafety Topek C2 cechy produktu:
- Elastyczny softshell z membraną z TPU, parametry membrany (8000mm/5000MVP).
- Wodoodporna, wiatroszczelna i oddychająca.
- Certyfikowana zgodnie z normą EN ISO 20471 Klasa 2 – wysoka widoczność.
- Jaskrawy ostrzegawczy kolor i odblaskowe pasy zapewniają bezpieczeństwo w pracy po zmroku.
- Ergonomiczny, regulowany kaptur z podwyższoną stójką dla dodatkowej ochrony przed wiatrem i chłodem.
- Praktyczne kieszenie zapinane na zamek – dwie boczne i jedna na piersi.
- Elastyczne mankiety dla lepszego dopasowania i komfortu. Zapobiegają podwiewaniu zimnego powietrza.
- Przedłużony tył kurtki zapewnia dodatkową osłonę.
- Gramatura 250 g/m² – idealna na wiosnę, jesień i chłodniejsze letnie poranki.
- Kod produktu: JK-TOPEK-C2-0402.
Dlaczego warto wybrać kurtkę Bosafety Topek C2?
Kurtka Bosafety Topek C2 to ciekawy wybór dla osób poszukujących odblaskowej kurtki softshellowej na jesień i wiosnę. Elastyczny materiał z membraną wodoodporną pozwoli przetrwać lekkie opady deszczu. Wiatroszczelny materiał chroni przed chłodem, a jednocześnie odprowadza nadmiar wilgoci. Certyfikar EN 20471 w klasie 2 to gwarancja bezpieczeństwa i zgodności z przepisami w miejscu pracy. Możesz ją stosować zamiast kamizelki odblaskowej.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
UAB „Saugima”
Smėlynės g. 112
Panevėžys LT-35113
eshop@saugima.com
To może Ci się jeszcze spodobać...