Kurtka softshell odblaskowa Bosafety Orlando
Kurtka softshell odblaskowa Bosafety Orlando cechy produktu:
- Materiał: 100% poliester + membrana wykonana z materiału TPU (8000mm/5000MVP), wykończona oddychającą podszewką z siatki.
- Norma bezpieczeństwa: EN ISO 20471 Klasa 2 – zapewnia wysoki poziom widoczności.
- Odporność na warunki atmosferyczne: Wodoodporna i wiatroszczelna, a jednocześnie oddychająca.
- Widoczność: Intensywnie jaskrawe kolory i odblaskowe pasy poprawiają bezpieczeństwo.
- Kołnierz: Wysoka stójka chroni przed wiatrem i chłodem.
- Kieszenie: Trzy zamykane na zamek – dwie na wysokości pasa i jedna na klatce piersiowej.
- Mankiety: Elastyczne, chroniące przed podwiewaniem zimnego powietrza.
- Zastosowanie: Prace budowlane, roboty drogowe, aktywność na świeżym powietrzu, codzienne użytkowanie.
- Gramatura materiału: 280 g/m².
- Skład materiału: 48% nylon, 44% grafen, 8% spandex – zwiększona elastyczność i odporność.
- Kod produktu: JK-ORLANDO-RC-C2-0402.
Dlaczego warto wybrać Softshell odblaskowy Bosafety Orlando?
Zyskaj maksymalną ochronę i komfort w każdych warunkach! Dzięki odblaskowym elementom i certyfikacji EN 20471 w klasie 2 kurtka zapewnia bezpieczeństwo nawet w warunkach kiepskiego oświetlenia. Wodoodporny i oddychający materiał softshell gwarantuje optymalny komfort termiczny, chroniąc przed wiatrem i wilgocią. Ergonomiczny krój oraz elastyczny materiał pozwalają na pełną swobodę ruchów. Idealna zarówno do pracy na budowie, w przemyśle, w usługach drogowych.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
UAB „Saugima”
Smėlynės g. 112
Panevėžys LT-35113
eshop@saugima.com
To może Ci się jeszcze spodobać...