Kurtka funkcyjna Dassy Sintra
Najniższa cena produktu 399,99 zł z dnia 27.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 399,99 zł z dnia 27.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 40 punktów o wartości 4,00 zł
Kurtka funkcyjna Dassy Sintra to doskonałe połączenie technicznej bluzy termoaktywnej i wiatroszczelnej kurtki softshell . Zaprojektowana tak by dobrze oddychała w miejscach narażonych na przegrzania i była wytrzymała tam gdzie najczęściej dochodzi do uszkodzeń. Sintra charakteryzuje się nowoczesnym wyglądem, podkreślonym kombinacją różnych tekstur, nadając jej wyraźny, "roboczy" wygląd.
Kurtka funkcyjna Dassy Sintra cechy produktu:
- perforowane rękawy,
- przedłużany tył zabezpiecza plecy przed zimnym wiatrem,
- 2 kieszenie z przodu na zamek błyskawiczny,
- kieszeń na piersi na zamek błyskawiczny,
- elementy odblaskowe,
- elastyczne wykończenie u dołu,
- elastyczne wykończenie rękawów,
- pętla do zawieszenia kluczy,
- miękkie wykończenie osłony podbródka,
- materiał: 66% przetworzony poliester z recyklingu/26% poliester/8% elastan, +/- 280g/m²,
- certyfikat Standard 100 OEKO-TEX®,
- hydrofobowe wykończenie DWR bez szkodliwych substancji,
- kod produktu: 300544.
Sprawdź pozostałe bluzy robocze w ofercie BalticBHP.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Cechy materiału
- Elastyczny
Wiatroodporny - Kolekcja
- Vivid
- Cechy dodatkowe
- Elementy odblaskowe
Wzmocnione szwy - Warstwa
- Środkowa
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|