Spodnie robocze softshell stretch Snickers 6948
Spodnie robocze softshell stretch FlexiWork bez kieszeni nakolannikowych Snickers 6948 cechy produktu:
- 4-kierunkowo rozciągliwy materiał stretch softshell Schoeller®
- Kontrastowa tkanina o wysokiej zawartości elastanu, z podwójnym splotem poliamidu
- Wodoszczelny, 3-warstwowy materiał CORDURA® u dołu nogawek
- Wodoodporne zamki błyskawiczne u dołu nogawek i w kieszeniach
- Wbudowany pasek z klamrą Duraflex®
- Odpinany uchwyt na identyfikator
- Główny materiał: 73% poliamid, 20% poliuretan, 7% elastan Schoeller® (220 g/m²)
- Kontrastowy materiał: 84% poliamid, 16% elastan (284 g/m²)
- Wzmocnienie: 100% poliamid CORDURA® (305 g/m²)
Dlaczego warto wybrać te spodnie?
Spodnie robocze Snickers wykonane z 4-kierunkowego materiału stretch Schoeller® zapewniają doskonałą swobodę ruchów, co jest kluczowe w intensywnych warunkach pracy. Dzięki wodoodpornym zamkom błyskawicznym i wzmocnieniom z materiału CORDURA®, spodnie zapewniają wyjątkową trwałość oraz ochronę przed warunkami atmosferycznymi. Wbudowany pasek z klamrą Duraflex® oraz odporny uchwyt na identyfikator dodają funkcjonalności i komfortu pracy. Idealne dla osób pracujących w sektorze usługowym, transportowym czy budowlanym, zapewniają bezpieczeństwo i wygodę przez cały dzień.
Wiatroodporny
Wodoodporny
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Santocka 39
71-083 Szczecin
office@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu:
Snickers Workwear
Spodnie Snickers 6940 Stretch FlexiWork+ z workami kieszeniowymi
Ostatnio przeglądane