Kurtka robocza odblaskowa Snickers 8035 AllroundWork
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Snickers 6241 spodnie robocze Stretch AllroundWork
Snickers Workwear
Snickers 6341 spodnie robocze Stretch AllroundWork
Wysokiej jakości kurtka robocza odblaskowa gwarantująca wysoką widzialność nawet w bardzo złych warunkach. Model z certyfikatem pod kątem zgodności z wymaganiami normy EN 20471/2.
Cechy produktu:
- zwiększa bezpieczeństwo,
- niezwykle wygodna,
- łatwa w czyszczeniu,
- obszary odporne na zabrudzenia,
- dwie zasuwane kieszenie boczne,
- mocowanie na identyfikator na piersi,
- certyfikowana pod kątem zgodności z wymaganiami normy EN 20471/2,
- materiał: 100% poliester o gramaturze 235 g/m²,
- kod producenta: 8035.
Odblaskowa kurtka robocza Snickers 8035 z serii AllroundWork gwarantuje doskonałą widzialność nawet w warunkach słabego oświetlenia zwiększając bezpieczeństwo. Certyfikowana pod kątem zgodności z wymaganiami normy EN 20471/2. Kurtka męska wykonana z poliestrowego materiału. Bardzo komfortowa w użytkowaniu. Łatwa w czyszczeniu, dzięki zastosowaniu obszarów odpornych na zabrudzenia w najbardziej narażonych miejscach. Wyposażona jest w mocowanie na identyfikator na piersi oraz dwie zasuwane kieszenie boczne. Kurtka doskonała do znakowania.
Sprawdź również inne produkty dostępne w kategorii kurtki robocze odblaskowe.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: