Zestaw do odzieży wodoodpornej Nikwax Twin: Tech Wash +
Nikwax

Zestaw do odzieży wodoodpornej Nikwax Twin: Tech Wash + TX.Direct Spray On

64,99 zł
73,99 zł
-13%

Najniższa cena produktu 64,99 zł z dnia 26.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 64,99 zł z dnia 26.04.2024

Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 6 punktów o wartości 0,60 zł

Zestaw przeznaczony do prania i impregnacji odzieży odpornej na wodę Nikwax Twin: Tech Wash + TX.Direct Spray On. Skuteczne usuwa brud oraz nadaje trwałą warstwę hydrofobową, która zminimalizuje ryzyko przemoczenia udzieży.

Cechy produktu:

  • produkty na bazie wody,
  • bezpieczne dla środowiska, jak i użytkownika,
  • wolne od szkodliwych fluorokarbonów,
  • każde opakowanie zawiera  300 ml środka,
  • płyn do prania Nikwax Tech Wash skutecznie usuwa zabrudzenia,
  • środek do impregnacji  Nikwax TX.Direct Spray On w sprayu nadaje oraz odświeża hydrofobowość,
  • kod producenta: 115.

Zestaw Nikwax Twin przeznaczony jest do użytku z odzieżą wodoodporną. Zawiera środki do prania i impregnacji odzieży o pojemności 300 ml każdy. Nikwax Tech Wash skutecznie czyści zabrudzenia z materiałów wodoodpornych. Z kolei Nikwax TX.Direct Spray On to środek do impregnacji w sprayu, który nada lub odświeży trwałą hydrofobowość ulubionej odzieży. Zestaw ten składa się z bezpiecznych dla użytkownika i środowiska produktów powstałych na bazie wody. Doskonale usuwa brud oraz odnawia warstwę hydrofobową zwiększając także poziom oddychalności odzieży.

Dowiedz się więcej o środkach z zestawu:

Sprawdź także inne produkty Nikwax dostępne w naszej ofercie!

Szczegóły Produktu

Nikwax
5020716011508

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl