Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Impregnat Nikwax Softshell Proof zabezpiecza odzież typu softshell, przedłużając jej żywotność. To łatwy i skuteczny sposób pielęgnacji odzieży.
Preparat Nikwax Softshell Proof przeznaczony do impregnacji odzieży typu softshell. Wzmacnia warstwę wodoodporną DWR na odzieży, a przy tym wspomaga właściwości oddychające. Produkt jest niezwykle łatwy w aplikacji - można stosować go podczas prania w pralce lub ręcznie. Nie wymaga ciepła dla utrwalenia warstwy hydrofobowej - wystarczy wysuszenie w temperaturze pokojowej. Produkt nie wpływa na wygląd impregnowanej odzieży. Jest bezpieczny dla środowiska i użytkownika, nie jest palny, nie zawiera szkodliwych substancji. Należy stosować na czystą odzież, producent zaleca użytkowanie specjalistycznych środków czystości, które nie niszczą warstwy DWR.
Impregnat NIKWAX Softshell Proof 300ml cechy produktu:
- przeznaczony do impregnacji odzieży typu softshell,
- wzmacnia warstwę DWR,
- wspomaga oddychalność,
- może być stosowany w pralce lub ręcznie,
- bezpieczny dla środowiska i użytkownika,
- kod producenta: NI-38.
Zobacz wszystkie produkty Nikwax w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: