• Komin ognioodporny Portwest FR19
  • Nowy

Komin ognioodporny Portwest FR19

99,99 zł
Kolor: Granatowy
  • Czarny
  • Granatowy
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  10 punktów  o wartości  2,00 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Komin ognioodporny Portwest FR19 Cechy produktu:

  • Trudnopalny – właściwości nie zmieniają się w trakcie prania
  • Ochrona przed ciepłem promieniującym, konwekcyjnym i kontaktowym
  • Antystatyczny
  • Wysoka zawartość bawełny gwarantuje komfort
  • Komfortowe dopasowanie
  • Dwuwarstwowy
  • Certyfikowany na zgodność z CE
  • Odpowiedni do użytkowania w środowisku ATEX
  • Materiał:Modaflame Knit: 60% Modakryl, 39% Bawełna, 1% Włókno węglowe, 200g

Dlaczego warto wybrać Komin ognioodporny Portwest FR19?

Portwest FR19 to idealne rozwiązanie do pracy w niskich temperaturach, zapewniające maksymalny komfort dzięki wysokiej zawartości bawełny. Naturalnie trudnopalny materiał chroni użytkownika przed ciepłem i iskrzeniem, zapewniając bezpieczeństwo w wymagających warunkach. Dwuwarstwowa konstrukcja zwiększa izolację cieplną, a certyfikacja CE potwierdza wysoką jakość i zgodność z normami.

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Portwest Polska

ul. Wiejska 49

41-250 Czeladz

obslugaklienta@portwest.com