Engelbert Strauss e.s.impregnation impregnat
Engelbert Strauss e.s.impregnation impregnat
Model: e.s.impregnation
Pojemność: 2 x 150 ml
Nr katalogowy: 8797251
Engelbert Strauss e.s.impregnation impregnat - stała ochrona przed wodą i wilgocią
Zestaw impregnatów ubrań marki Engelbert Strauss, który obejmuje środek do impregnacji "aqua duo 1" i "aqua duo 2". Skuteczna impregnacja dla odzieży do samodzielnego prania w pralce. Produkty przeznaczone do: dżinsów, spodni, bluz, kurtek roboczych i softshelli. Impregnowane może być wszystko, aby uczynić to wodoodpornym! Szczególnie polecane do wiatroodpornych i wodoodpornych kurtek, spodni jako stałe zabezpieczanie i ochrona ubrań przed przemakaniem. Zachowanie wodoodporności przy jednoczesnym nienaruszeniu oddychających materiałów. Skuteczna ochrona przed brudem, olejem, kurzem i plamami. Oba produkty o pojemności 150 ml. Wystarcza do impregnowania około 4 kg prania. Przyjazny dla środowiska.
Engelbert Strauss e.s.impregnation impregnat cechy produktu:
- w zestawie dwa produkty po 150 ml każdy,
- skuteczna ochrona przed brudem, plamami i kurzem,
- wystarcza do impregnowania ok. 4 kg prania.
Chcesz wiedzieć więcej na temat artykułów i akcesoriów BHP? Przeczytaj nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: