Okulary ochronne 3M Virtua AP cechy produktu
- Bezpieczeństwo: Ochrona przed urazami i odpryskami ciał o wysokich prędkościach i niskiej energii (F) w ekstremalnych temperaturach (-5°C do +55°C, T).
- Zakres temperatur: Możliwość użytkowania w skrajnych temperaturach od -5°C do +55°C.
- Ochrona UV: Zgodność z normą EN 170:2002 – ochrona przed promieniowaniem UV (bezbarwne i bursztynowe soczewki).
- Ochrona przed olśnieniem: Szare soczewki zgodne z EN 172:1994 zapewniają ochronę przed odblaskami słonecznymi.
- Soczewki: Wykonane z trwałego poliwęglanu, odporne na zarysowania, pierwsza klasa optyczna.
- Powłoka soczewek: AS (Anti-Scratch) – zwiększona odporność na zarysowania.
- Lekkość: Waga okularów to zaledwie 26 g, co zwiększa komfort użytkowania.
- Osłona boczna: Dodatkowa ochrona przed cząstkami bocznymi.
- Stylowy wygląd: Elegancki, uniwersalny design odpowiedni zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.
Normy i certyfikaty w okularach 3M Virtua AP:
- Zgodność z normą EN 166:2001: Ochrona przed cząstkami o wysokiej prędkości i niskiej energii (F) w ekstremalnych temperaturach (T).
- Zgodność z normą EN 170:2002 – ochrona przed promieniowaniem UV (bezbarwne)
Numery katalogowe produktów 3M Virtua AP:
- Bezbarwne - 3M 71512-00000M
- Przyciemniane - 3M 71512-00001M
EN 172 - Filtry chroniące przed olśnieniem słonecznym do użytku przemysłowego
Przyciemniane
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
3M Poland Sp. z o.o.
Katowicka 117
Nadarzyn 05-830
3m@3m.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...