Bluza robocza Snickers 2810
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Jeśli cenisz sobie uniwersalny styl oraz solidną jakość wykonania, bluza robocza Snickers 2810 to produkt dla Ciebie. Wytrzymały materiał sprawia, że w odróżnieniu od zwykłych bluz, ten model sprawdzi się także w pracy.
Cechy produktu:
- solidny materiał,
- wygodny, standardowy krój,
- dół i mankiety wykończone ściągaczem,
- klasyczny design,
- naprasowana metka,
- nadaje się do znakowania,
- skład: 80% bawełna, 20% poliester, 300 g/m2,
- kod producenta: 2810.
Klasyczna bluza robocza to zawsze dobry wybór. Sprawdzi się w chłodniejsze dni w pracy, pasuje do Twoich ulubionych spodni i spodenek roboczych, a przy tym świetnie wygląda także na co dzień. Bluza do pracy Snickers 2810 jest wykonana z miękkiego materiału, przyjemnego w użytkowaniu, a jednocześnie trwałego. Standardowy krój sprawia, że bluza dobrze dopasowuje się i nie ogranicza swobody ruchów. Wykończenie elastycznymi ściągaczami na dole, na mankietach rękawów oraz przy szyi zwiększa komfort i dodatkowo chroni przed chłodem. Wewnątrz bluzę wyposażono w naprasowaną metkę zamiast wszywki, dzięki czemu nie ma ryzyka podrażnień. Prosty design to jeszcze jedna zaleta - na bluzie możesz nanieść logo swojej firmy!
Zobacz inne bluzy robocze w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: