Kurtka robocza zimowa Snickers 1106 Allroundwork
Kurtka robocza zimowa Snickers 1106 Allroundwork to nowy model ciepłej kurtki do pracy bez kaptura na ekstremalnie niskie temperatury. Wykonana z wiatroszczelnego, wodoodpornego materiału daje świetną ochronę przed trudnymi warunkami atmosferycznymi. Wszystkie szwy są klejone i wodoodporne. Wysoka stójka chroni przed zimnymi powiewami wiatru. Przedłużany tył i rękawy sztormowe z dziurą na kciuk zapobiegają podwiewaniu zimnego powietrza pod kurtkę. Główny materiał jest elastyczny i sprawia, że kurtkę nosi się bardzo komfortowo. Miejsca narażone na uszkodzenia wzmocnione solidną warstwą materiału Cordura w kolorze kurtki.
Kurtka robocza zimowa Snickers 1106 Allroundwork cechy produktu:
- wiatroszczelna i wodoodporna,
- klejone szwy,
- rękawy sztormowe,
- wysoka stójka,
- wzmocnienia z Cordura,
- regulowane mankiety,
- ocieplina Primaloft,
- elementy odblaskowe dla lepszej widoczności,
- przedłużany tył,
- regulacja w pasie,
- zewnętrzne kieszenie z wodoodpornymi zamkami,
- kieszeń wewnętrzna na telefon,
- specjalna izolowana kieszeń Power Pocket na telefon (izolacja Primaloft AeroGel),
- materiału pochodzące z recyklingu przyjazne planecie,
- kod produktu: 1106.
Wiatroodporny
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...