Czapka zimowa Snickers 9035 S-Logo
Snickers Workwear

Czapka zimowa Snickers 9035 S-Logo

54,99 zł
89,99 zł
-39%

Najniższa cena produktu 54,99 zł z dnia 25.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 54,99 zł z dnia 25.04.2024

Kolor
  • Niebieski
  • Czarny
  • Szary
  • Granatowy
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 5 punktów o wartości 0,50 zł

Czapka zimowa Snickers 9035 S-Logo to nowoczesny model w jednolitym kolorze ozdobiony kontrastowym, wyhaftowanym znaczkiem -  logotypem producenta Snickers Workwear. Model ten doskonale sprawdzi się do codziennego użytku w chłodne dni.

Cechy produktu:

  • uniwersalny rozmiar,
  • wywijana,
  • wyhaftowane logo,
  • doskonała na co dzień,
  • materiał: 100% akryl,
  • kod producenta 9035.

Czapka zimowa wykonana w 100% z akrylu. Zapewnia doskonałą ochronę przed chłodem i wiatrem. Klasyczny wywijany model w uniwersalnym rozmiarze. Ozdobiona wyhaftowanym logiem marki Snickers Workwear z przodu. Świetnie sprawdzi się do codziennego użytku w chłodne dni.

Sprawdź również inne ubrania robocze Snickers dostępne w BalticBHP!

Szczegóły Produktu

7332515552600

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl