Buty robocze niskie Solid Gear Vapor 3 Low S3
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze niskie Solid Gear Vapor 3 Low S3 cechy produktu:
- Cholewka z wysokiej jakości materiałów: Wykonana z nubuku z certyfikatem LWG i tekstylnego materiału ripstop.
- System zapięcia BOA® Fit: Zapewnia idealne dopasowanie buta do stopy.
- Amortyzująca podeszwa środkowa ETPU: Gwarantuje zwrot energii i długotrwałą amortyzację.
- Wkładka OrthoLite®: Oddychająca, wykonana z pianki PU, z materiałów pochodzących z recyklingu.
- Podwójne wzmocnienie z TPU: Zapewnia wyjątkową stabilność i twardość.
- Trwała podeszwa zewnętrzna Vibram®: Odporna na oleje i antypoślizgowa, co zwiększa bezpieczeństwo.
- Wkładka antyprzebiciowa i podnosek: Wykonane odpowiednio z kompozytu i włókna szklanego.
- Normy bezpieczeństwa: Spełnia EN ISO 20345:2022 S3S, SR, HRO, FO, z funkcją ESD zgodną z EN IEC 61340-4-3:2018.
- Siateczkowa podszewka 3D: Wykonana z recyklingowanego poliestru, zapewnia wysoką oddychalność.
- Szerokie dopasowanie: Umożliwia komfort noszenia dla różnych kształtów stopy.
- Kod produktu: SG80013.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...