Półbuty robocze Base i-Robox S3
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 36 punktów o wartości 3,60 zł
Półbuty robocze S3, które sprawdzą się przez cały rok. Wyściółka SmellStop ogranicza powstawanie nieprzyjemnych zapachów, technologia AirTech poprawia wentylację, a podeszwa izoluje przed zimnem nawet przy ujemnych temperaturach!
Cechy produktu:
- cholewka ze skóry Nabutek,
- wyściółka SmellStop dla ochrony przed nieprzyjemnym zapachem,
- podeszwa z wentylacją,
- doskonała amortyzacja,
- izolacja przed zimnem do -17°C,
- właściwości antystatyczne,
- niemetalowa wkładka antyprzebiciowa,
- kompozytowy podnosek SlimCap,
- model: i-Robox,
- kod producenta: B1210.
Niskie buty robocze nie zawsze nadają się na gorszą pogodę. W przypadku modelu Base i-Robox producent zastosował szereg udogodnień, dzięki którym buty sprawdzą się w wielu różnych okolicznościach. Cholewka ze skóry Nabutek jest lekka i elastyczna, a przy tym odporna na przemakanie. Wewnątrz buta trójwymiarowa wyściółka SmellStop chroni przed namnażaniem bakterii, a dzięki temu ogranicza powstawanie przykrego zapachu nawet przy wielogodzinnej pracy. Podeszwa z PU/TPU z technologią AirTech+TPU-Skin umożliwia cyrkulację powietrza, poprawiając komfort użytkowania. Ten model butów Base doskonale amortyzuje, a w rezultacie zmniejsza obciążenie stóp oraz kręgosłupa. Podeszwa CI izoluje przed zimnem nawet do – 17°C. Obuwie o klasie ochrony S3 CI ESD – ma właściwości antystatyczne. Niemetalowa wkładka antyprzebiciowa oraz podnosek SlimCap, który zostawia więcej miejsca na palce i jest lżejszy od konwencjonalnych podnosków. Do tego modelu można dopasować wkładki ortopedyczne.
Sprawdź inne półbuty robocze dostępne w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Kompozytowy
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- Wiązane
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Norma
- CI
ESD
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|