Buty robocze wysokie Base T-Wall Top S3
Zimowe buty ochronne Base T-Wall TOP to wysokiej jakości obuwie robocze, stworzone z myślą o pracy w ekstremalnych warunkach zimowych. Posiadają certyfikaty klasy S3 HRO CI HI SRC, co gwarantuje pełną ochronę oraz wygodę w niskich temperaturach i wymagających środowiskach pracy. Cholewka butów wykonana jest z trwałej, wodoodpornej skóry nubukowej, która skutecznie chroni przed wilgocią. Wnętrze butów wyściełane jest antybakteryjną podszewką SmellStop, zapobiegającą powstawaniu nieprzyjemnych zapachów i utrzymującą świeżość. Dodatkowo buty posiadają unikalną technologię Fortrex, która chroni przed przebiciami, a perforowana wkładka Dry'n Air zapewnia optymalną cyrkulację powietrza wewnątrz obuwia.
Buty robocze zimowe Base T-Wall TOP S3 cechy produktu:
- lekki, kompozytowy podnosek SlimCap wytrzymały do 200J
- podeszwa Fortrex
- izolacja przed zimnem do -17°C
- izolacja przed ciepłem 150°C (krótkotrwały kontakt do 1 minuty do 300°C)
- praktyczny slot drabinowy w podeszwie ułatwia utrzymanie pozycji i przyczepność na drabinie
- Odporność na przebicie 3 mm
- Izolacja termiczna: zimno do -17°C, ciepło do 150°C
- Odporność na węglowodory
- Antystatyczne, amortyzacja pod piętą
- Wysoka ochrona termiczna (300°C przez 1 minutę)
- wykonane z wodoodpornego nubuku
- wyściółka antybakteryjna SmellStop
- podeszwa antypoślizgowa z agresywnym bieżnikiem,
- kod produktu: B1610.
HRO
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...