Kalosze męskie z podnoskiem Constructor SB
Kalosze męskie z podnoskiem Constructor SB cechy produktu:
- Kalosze z lekkiej pianki EVA – bardzo lekki, wodoszczelny i elastyczny, zapewniający wysoki komfort użytkowania.
- Stalowy podnosek ochronny – skuteczna ochrona palców przed uderzeniami i zgnieceniem, zgodna z normą SB.
- Wkładka antyprzebiciowa – zabezpiecza stopę przed przebiciem od strony podłoża, zwiększając bezpieczeństwo pracy.
- Wyjmowany ocieplacz z kołnierzem ze sztruksu – poprawia komfort termiczny i chroni przed chłodem.
- Bardzo dobra izolacja termiczna – obuwie dostosowuje się do stylu chodzenia, ograniczając wychłodzenie stóp.
- Podeszwa antypoślizgowa z certyfikatem SRB – zapewnia doskonałą przyczepność na śliskich i mokrych nawierzchniach.
- Odporność chemiczna – odporne na olej, węglowodory, benzynę, słoną wodę oraz rozpuszczalniki organiczne.
- Łatwe w czyszczeniu – idealne do pracy w warunkach mokrych i zabrudzonych.
- Wysokość 35 cm
- Waga 700g
- Zgodność z normami – EN ISO 20345:2011 SB E FO P CI SRB.
E - Absorbcja energii w części piętowej
FO - odporność podeszew na olej napędowy
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SRB - odporność na poślizg na podłożu ze stali pokrytym glicerolem
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Procera

Osoba odpowiedzialna na terenie EU:
Procera sp. z o.o.
Wały Generała Józefa Dwernickiego 123, 42-202 Częstochowa, Polska
info@procera.pl
Pobierz - Ogólna instrukcja użytkowania z ostrzeżeniami o bezpieczeństwie.
Ostrzeżenia o bezpieczeństwie:
- Produkt nie zapewnia pełnej ochrony w ekstremalnych warunkach – przed użyciem sprawdź, czy obuwie jest odpowiednie do danego środowiska pracy.
- Nie stosować w środowiskach wymagających ochrony przed chemikaliami, wysokim napięciem, bardzo wysoką lub niską temperaturą, jeśli produkt nie posiada odpowiednich certyfikatów.
- Nie każde obuwie robocze jest wodoodporne. Sprawdź specyfikację produktu przed użyciem w warunkach wilgotnych lub narażonych na substancje chemiczne.
- Antypoślizgowa podeszwa nie eliminuje całkowicie ryzyka poślizgnięcia. Zachowaj ostrożność na mokrych, oleistych lub nierównych powierzchniach.
To może Ci się jeszcze spodobać...