Buty robocze Base Protection T-Wall S3

629,99 zł
Cena regularna: 629,99 zł
Kolor: Brązowy
  • Brązowy
38
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
Zobacz tabelę rozmiarów

INSTRUKCJA POMIARU STOPY

Jeśli masz wątpliwości jak dokonać pomiaru stopy możesz skorzystać z naszego wzoru do pomiaru, który znajdziesz klikając w link zamieszczony wyżej "instrukcja pomiaru stopy". 



ROZMIARDŁUGOŚĆ WKŁADKI [CM]MAKSYMALNA DŁUGOŚĆ STOPY[CM]
34 22 21,5
35 22,5 22
36 23,1 22,6
37 23,7 23,2
38 24,4 23,9
39 25 24,5
40 25,7 25,2
41 26,3 25,8
42 27 26,5
43 27,6 27,1
44 28,3 27,8
45 28,9 28,4
46 29,6 29,1
47 30,2 29,7
48 30,9 30,4
49 31,5 31
50 32,1 31,6



Zobacz tabelę rozmiarów

INSTRUKCJA POMIARU STOPY

Jeśli masz wątpliwości jak dokonać pomiaru stopy możesz skorzystać z naszego wzoru do pomiaru, który znajdziesz klikając w link zamieszczony wyżej "instrukcja pomiaru stopy". 



ROZMIARDŁUGOŚĆ WKŁADKI [CM]MAKSYMALNA DŁUGOŚĆ STOPY[CM]
34 22 21,5
35 22,5 22
36 23,1 22,6
37 23,7 23,2
38 24,4 23,9
39 25 24,5
40 25,7 25,2
41 26,3 25,8
42 27 26,5
43 27,6 27,1
44 28,3 27,8
45 28,9 28,4
46 29,6 29,1
47 30,2 29,7
48 30,9 30,4
49 31,5 31
50 32,1 31,6



Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  63 punktów  o wartości  12,60 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Buty robocze Base Protection T-Wall S3 to doskonałe obuwie robocze do ciężkich i wymagających prac. Buty zapewniają nie tylko niezawodną ochronę, ale także wygodę i komfort podczas pracy. Solidna gumowa podeszwa z dobrze zabezpieczonym podnoskiem oraz gruba i wytrzymała skóra licowa doskonale sprawdzą się w trudnych warunkach w miejscu pracy.

Buty robocze Base Protection T-Wall S3 cechy produktu:

  • wykonane z grubej skóry licowej,
  • kompozytowy podnosek ochronny w technologii SlimCap,
  • dodatkowe zabezpieczenie palców stóp przed otarciem o podnosek (dodatkowa warstwa ochronna na podnosku w miejscu kontaktu z palcami),
  • elastyczna podeszwa antyprzebiciowa,
  • właściwości antystatyczne,
  • amortyzacja wstrząsów i nierówności,
  • podeszwa antypoślizgowa z certyfikatem SRC, odporna na paliwa i inne węglowodory,
  • odporność na kontakt z ciepłem do 300°C przez 1 minutę,
  • certyfikat CI - izolacja od ciepła i zimna, do -17°C/+150°C
  • elastyczna część podeszwy z poliuretanu pochłania nierówności w części śródstopia,
  • system ochrony stopy Fortrex - chroni przed przebiciem zarówno stopę od spodu, ale również część piętową po bokach i z tyłu,
  • wyściółka oddychająca3D hi-tech,
  • wkładka i wnętrze buta są antybakteryjne,
  • certyfikat EN 20435,
  • kod produktu: B1601B.

Sprawdź naszą wideo prezentację produktu Base T-Wall

Sprawdź inne modele butów roboczych w ofercie BalticBHP.

Normy EN
EN 20345
Klasa ochrony obuwia
S3
Podnosek
Kompozytowy
Materiał
Skóra
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Zapięcie
Wiązane
Membrana wodoodporna
Nie
Norma
CI
HRO
SRC
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.