Buty robocze Base Protection T-Wall S3
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze Base Protection T-Wall S3 to doskonałe obuwie robocze do ciężkich i wymagających prac. Buty zapewniają nie tylko niezawodną ochronę, ale także wygodę i komfort podczas pracy. Solidna gumowa podeszwa z dobrze zabezpieczonym podnoskiem oraz gruba i wytrzymała skóra licowa doskonale sprawdzą się w trudnych warunkach w miejscu pracy.
Buty robocze Base Protection T-Wall S3 cechy produktu:
- wykonane z grubej skóry licowej,
- kompozytowy podnosek ochronny w technologii SlimCap,
- dodatkowe zabezpieczenie palców stóp przed otarciem o podnosek (dodatkowa warstwa ochronna na podnosku w miejscu kontaktu z palcami),
- elastyczna podeszwa antyprzebiciowa,
- właściwości antystatyczne,
- amortyzacja wstrząsów i nierówności,
- podeszwa antypoślizgowa z certyfikatem SRC, odporna na paliwa i inne węglowodory,
- odporność na kontakt z ciepłem do 300°C przez 1 minutę,
- certyfikat CI - izolacja od ciepła i zimna, do -17°C/+150°C
- elastyczna część podeszwy z poliuretanu pochłania nierówności w części śródstopia,
- system ochrony stopy Fortrex - chroni przed przebiciem zarówno stopę od spodu, ale również część piętową po bokach i z tyłu,
- wyściółka oddychająca3D hi-tech,
- wkładka i wnętrze buta są antybakteryjne,
- certyfikat EN 20435,
- kod produktu: B1601B.
Sprawdź naszą wideo prezentację produktu Base T-Wall
Sprawdź inne modele butów roboczych w ofercie BalticBHP.
HRO
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: