Buty robocze Puma Iron S3
Buty Robocze Puma Iron HD S3 to nie tylko obuwie ochronne, ale także doskonała kombinacja komfortu i wytrzymałości. Odkryj, jak działa połączenie pancernej konstrukcji z niezrównanym komfortem i bezkompromisowym bezpieczeństwem. Buty Puma Iron HD to doskonały wybór na ciężkie i wymagające warunki pracy.
Buty robocze Puma Iron S3 cechy produktu:
- wykonane z wysokiej jakości woskowanej skóry licowej,
- lekki podnosek z włókna szklanego,
- lekka i elastyczna wkładka antyprzebiciowa FAP,
- oddychająca wyściółka BreathActive,
- wkładka z systemem evercushion® MAX,
- podeszwa heavy duty, olejoodporna z samoczyszczącym bieżnikiem,
- antypoślizgowe,
- wysoko wyprofilowany środek podeszwy ułatwia stanie na drabinie i zapewnia dodatkowy komfort,
- solidnie zabezpieczony przód buta z gumowym otokiem,
- metalowe, nitowane szlufki na sznurówki,
- system stabilizacji i ochrony pięty,
- klasa ochrony S3S,
- certyfikat CI - dodatkowa izolacja stopy przed zimnem,
- certyfikat SRC - antypoślizgowa podeszwa,
- certyfikat EN 20345,
- kod produktu: 6327402.
Puma Iron S3 to model z nowej kolekcji Puma Heavy Duty, obuwia przeznaczonego do ciężkich prac budowlanych które jednocześnie naładowane jest nowoczesnymi technologiami i wykonane z wysokiej jakości materiałów. Najwyższy poziom bezpieczeństwa gwarantuje certyfikacja buta w zakresie normy EN 20345 S3 i zastosowanie najnowszych materiałów zabezpieczających jak podnosek z włókna szklanego czy wkładka w podeszwie zabezpieczająca stopę w przypadku przebicia buta gwoździem. Gładka, olejowana skóra licowa jest wytrzymała, łatwa w konserwacji i czyszczeniu. Podeszwa tego modelu jest dostosowana do pracy w błocie i ciężkim terenie, wykonana z TPU, z agresywnym, samoczyszczącym się bieżnikiem.
Sprawdź inne modele butów roboczych w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: