Softshell Dassy Tavira roboczy
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Trójwarstwowa ochrona przed złą pogodą. Softshell Dassy Tavira to nowa generacja odzieży roboczej: jeszcze bardziej elastyczny, oddychający i wygodny. Elastyczna ochrona w przypadku złej pogody, która dopasowuje się do każdego Twojego ruchu. Softshell dzięki swoim parametrom wodoodporności i oddychalności pozwala na komfortową pracę przy lekkim deszczu. Jeśli chcesz zwiększyć wodoodporność zastosuj impregnat.
Cechy produktu:
- mankiety regulowane rzepem,
- ściągany w pasie gumą,
- zamek błyskawiczny z osłoną podbródka,
- przedłużany tył,
- 2 kieszenie z przodu zapinane na suwak,
- kieszeń na telefon komórkowy,
- 1 kieszeń wewnętrzna,
- odpinany kaptur,
- odblaskowe wstawki,
- trójwarstwowy materiał sofshell, wodoodporny i wiatroszczelny, a jednocześnie o dobrych parametrach oddychalności,
- membrana wodoodporna wodoodporność = 5000mm przepuszczalność powietrza MVP = 5000 g/m²/24h
- podwójne szwy,
- materiał: poliester, gramatura 290 g/m2.
Softshell Dassy Tavira - nowoczesny design i przystępna cena
Dassy Tavira to softhsell roboczy wykonany z wiatroszczelnej i wodoodpornej tkaniny. Ciekawy krój i elementy odblaskowe nadają mu profesjonalny wygląd oraz zapewniają większe bezpieczeństwo przy słabej widoczności. Softshell posiada wysoką stójkę, kaptur ściągany gumą i chowany w kołnierz. Kaptur odpinany. Artykuł ma odblaskowe wstawki. Dwie kieszenie na wysokości bioder oraz jedna na klatce piersiowej. Obie zapinane na bezpieczny zamek błyskawiczny z osłoną podbródka. Produkt posiada przedłużony tył. Softshell to trzystopniowa ochrona przed złymi warunkami pogodowymi. Model z materiału elastycznego, oddychającego, wygodny. Tkanina, z którego wykonany jest softshell jest wodoodporna i wiatroszczelna. Ten softshell to obowiązkowa pozycja w Twojej roboczej garderobie.
Dowiedz się więcej o odzieży roboczej i artykułach BHP czytając nasz blog!
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: