Kurtka przeciwdeszczowa Snickers 1304 AllroundWork
Kurtka robocza męska przeciwdeszczowa Snickers 1304 to niezbędny element wyposażenia dla osób, które wykonują pracę zewnętrzne i są narażone na działanie trudnych warunków atmosferycznych. Prawdziwa bariera dla deszczu i wiatru dzięki zastosowaniu dwuwarstwowego materiału i klejonych szwów.
Kurtka robocza przeciwdeszczowa Snickers 1304 AllroundWork cechy produktu:
- funkcjonalna kurtka przeciwdeszczowa,
- dwuwarstwowy materiał,
- klejone, wodoodporne szwy,
- regulowany, chowany do kołnierza kaptur,
- daszek przeciwdeszczowy,
- wewnętrzna plisa sztormowa chroniąca zamek,
- zamek z osłoną brody,
- regulowana szerokość mankietów,
- dyskretne loga Snickers Workwear,
- dużo miejsca na logowanie firmowe,
- materiał: 100% poliester, 150g/m2,
- kod produktu: 1304.
Lekka kurtka przeciwdeszczowa z kapturem przeznaczona do codziennej pracy na zewnątrz w trudnych warunkach atmosferycznych. Jej sportowy, lekki krój pozwala wykorzystywać ją również do aktywności górskich i outdorowych. Podwójna warstwa materiału i podklejane szwy gwarantują jej pełną odporność na wodę (zalecamy systematyczną impregnacje). Kurtka robocza Snickers 1304 nie jest ocieplana ale jest wyposażona w cienką podszewkę. Kurtka z nowej kolekcji AW23 zastępuje wychodzącą z produkcji kurtkę Snickers Workwear 1303.
Sprawdź inne modele kurtek w ofercie BalticBHP.
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kurtka robocza zimowa Snickers 1112 Allroundwork
Często wybierane do tego produktu: